毛遊び(もうあしび)<歌詞>

波ぬ寄ゆる 浜にゃよー        <なみぬゆゆる はまにゃよー>
毛遊びぬ 咲けばよー         <もーあしびぬ さきばよー>
月ん照らす 遊び庭ー         <ちちんてらす あしびなー>
シンカヌチャーぬ 笑え声       <しんかぬちゃーぬ われえぐいぃ>

三線聞ちぐと 酒んみぐれぇ      <さんしんちちぐとぅ さきんみぐれぇ>
イービグヮん フィーフィーとぅ     <いーびぐゎん フィーフィーとぅ>
踊い上手や いっぺいうしが      <うどぃじょうじや  いっぺいうしが>
あの娘ぬ踊いが 一番やさ       <あぬくぬうどぅいが いちばんやさ>

歌い踊たい 見ーよーすればー    <うたいうどぅたい みーよーすればー>
月ぬ浜辺や 星ぬ海          <ちちぬはまびや ふしぬうみ>
へーくりっかー ちゃーぬとぅくるぅ  <へーくりっかー ちゃーぬとぅくるぅ>
月ん星ん 消えぬうちに        <ちちんふしん きえぬうちに>

波ぬ寄ゆる 浜にゃよー        <なみぬゆゆる はまにゃよー>
毛遊びぬ 咲けばよー         <もーあしびぬ さきばよー>
月ん照らす 遊び庭ー         <ちちんてらす あしびなー>
シンカヌチャーぬ 笑え声       <しんかぬちゃーぬ われえぐいぃ>

■作成時期−大学時代
◇コメント−曲有。
民謡歌手の知名定男さんもそして私も憧れる毛遊びのイメージです。

backindexnext